Briose cu ciocolata de sarbatoare

DSC_3875

Vin sarbatorile, vin sarbatorile…

Am pregatit briose cu nuci, fructe confiate si muuuuulta ciocolata pe care le-am decorat cu mascarpone in spiritul Sarbatorilor.

Necesar:

  • 50 g ciocolata neagra;
  • 140 g unt;
  • 140 g zahar;
  • 140 g faina;
  • 100 g nuci macinate;
  • 1 lingurita praf de copt;
  • 50 g fructe confiate (am folosit papaya si coaja de portocala)
  • 100  g smantana;
  • 4 linguri cacao;
  • 3 oua.

Decor:

  • 250 g mascarpone;
  • 2 linguri de zahar pudra vanilat.

DSC_3862

Aceste briose le-am facut de mai multe ori si de fiecare data am schimbat cate ceva fie le-am facut cu migdale, alune de padure, stafide, si urmatoarea data voi pune cirese amare confiate 😉 Debia astept!

Intr-o cratita mica se pune untul impreuna cu ciocolata la topit, amestecandu-se din cand in cand pana se formeaza un sos omogen.

DSC_3866

Se lasa sa se racoreasca un pic, iar intre  timp intr-un castron se amesteca: nucile macinate, faina, praful de copt, zaharul si cacao.

DSC_3864

Intr-un alt castron mai mic se bat ouale ca pentru omleta si apoi se incorporeaza si smantana. Acest amestec se adauga peste sosul de ciocolata si se amesteca bine cu ajutoul unui tel. Crema rezultata se adauga peste ingredientele uscate si apoi se incorporeaza cu ajutorul unei linguri. Apoi se adauga si fructele confiate.

DSC_3870

Se pregateste tava pentru briose si se imparte amestecul uniform in cele 12 forme.

DSC_3871

Se baga in cuptorul preincalzit la 190 grade pentru 20 minute.

DSC_3872

Rezultatul…

DSC_3873 DSC_3884

DSC_3880DSC_3878

DSC_3882

Pofta buna!

Lasă un comentariu